PIRMADIENIS

  • Vaivos pilates

    -

  • Joga

    -

ANTRADIENIS

  • Joga

    -

  • Gydomoji joga

    -

  • Pranajama, Joga

    -

TREČIADIENIS

  • Vaivos pilates

    -

  • Joga

    -

KETVIRTADIENIS

  • Joga

    -

  • Gydomoji joga

    -

  • Pranajama, Joga

    -

PENKTADIENIS

ŠEŠTADIENIS

  • Joga

    -

  • Įvadas.
    Rekomenduojamas visiems pradedantiesiems. Kelios individualios treniruotės po įvado, kad išmokti taisyklingai pritaikyti Pilates principus ir tiksliai atlikti bazinius pratimus. Pilates – tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms. Tai lanksti ir saugi sistema, kurią galima pritaikyti tiek reabilitacijai, tiek profesionalaus sportininko meistriškumui pakelti.

    Rebefingas – Sąmoningas kvėpavimas.
     Visų pirmiausia yra terapijos priemonė, padedanti greičiau atsigauti po stresinių situacijų, atstatyti vidinę harmoniją, gyvenimo džiaugsmą. Sąmoningo kvėpavimo sesijos metu patiriamas gilus atsipalaidavimas, paleidžiamos įtampos, sulaikytos emocijos. Ši praktika formuoja įprotį kvėpuoti laisvai, kas bevyktų mūsų viduje ar išorėje. Ir tai keičia gyvenimą.

    Ahimsa Vakaro Joga.
    Unikali praktika, kuri padeda realizuoti Jūsų aukščiausią, teisingiausią, gražiausią saviraišką. Ahimsa joga tinka bet kokio fizinio pasiruošimo žmonėms. Stiprinami vidiniai ir išoriniai raumenys ir taip saugomas stuburas, koreguojama laikysena. Asanos, kvėpavimas, meditacija, mantros.

  • Pradedančiųjų joga
    Stinga energijos ir vargina įvairūs kūno negalavimai? Priežasčių gali būti daug, tačiau vienas iš harmoningiausių sprendimo būdų – Joga Pradedantiesiems. Specialūs fiziniai pratimai (asanos) padeda šalinti įsisenėjusias sveikatos problemas, stiprina raumenis, koreguoja laikyseną, atstato psichologinę pusiausvyrą. Jogos pozos, sujungtos su kvėpavimo pratimais, leidžia susigrąžinti prarastą energiją, vidinę ramybę, naikina emocinius blokus. Pakrauti ir atverti energetiniai centrai sukuria harmoniją visose gyvenimo srityse.

    Pilates
    Tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms.
    Tai lanksti ir saugi sistema, kurią galima pritaikyti tiek reabilitacijai, tiek profesionalaus sportininko meistriškumui pakelti.

    Individualios treniruotės.
    Skirtos naujiems žmonėms arba norintiems mankštintis pageidautinu intensyvumu, norint pakoreguoti laikyseną, esant kitų specialių pageidavimų. Ypatinga trenerio priežiūra ir dėmesys.

    Jogalates užsiėmimas – jogos ir pilates junginys.

Mūsų komanda



Vaiva
Vaiva Ahimsa
Šivananda tarptautiniai mokytojų kursai, STTOT pilates, dvasinės praktikos Indijoje. Sveikatos mokslų Universiteto magistras.
Migle
Miglė
sertifikuota Vinyasa Flow ir Ashtanga Yoga instruktorė (Yoga Alliance USA, Indija). Sveiko ir laimingo gyvenimo propaguotoja.
Brigita
Brigita
Baigusi kvėpavimo terapijos, rebefingo, dvasinio kvėpavimo specialistų mokymus pas Dalią Beatą Kasmauskaitę.

Pilates, jogos mokytoja Vaiva Motiekaitytė

Tel. Nr.: +370 67310 933
El. paštas: info@ahimsa.lt
Studija Ahimsa
Adresas: Birželio 23-sios g. 17 a., Dainava, Kaunas
Apmokėjimai už pilates, jogą mankštas galimi ir pavedimais:
Vaiva Motiekaitytė A/s Nr.: LT66 7300 0101 0587 0585 (AB bankas Swedbank)